Bloğuma hoşgeldiniz:))
Bu blokta hertelden birşeyler var...
11 Şubat 2011 Cuma
8 Ekim 2010 Cuma
evde küçük bir faaliyet...
Oğlum bademcik iltihabından rapor alıp evde kalınca her dakika bir faaliyet bulmak gerekti:))işte biri:))))
3 Ekim 2010 Pazar
Bu ilk bloğum...
İlk resmimi de ekledim gördüğünüz gibi:)))
Burası bizim çalışma masamızdan bir köşe. Tibet' in boya kalemleri hep orada durur. Çünkü O da, ben de çoklukla resim yapar dururuz:))
http://erartresimkursu.com/resim
Bu bağlantıdan birşeyler bakabilirsiniz:))
Web Tasarım kursumun ikinci günü de geçti...Hocamızın verdiği ilk ödev, herkes kendine bir blog oluştursun...Deneye yanıla, araştırıp öğreneceğiz artık...Mesela bu yazıyı benim bu üçüncü yazışım. Birincide yanlışlıkla bütün yaptıklarımı sildim...İkincide arka plan rengi değişti nedense..bakacağız:))
İlk resmimi de ekledim gördüğünüz gibi:)))
Burası bizim çalışma masamızdan bir köşe. Tibet' in boya kalemleri hep orada durur. Çünkü O da, ben de çoklukla resim yapar dururuz:))
http://erartresimkursu.com/resim
Bu bağlantıdan birşeyler bakabilirsiniz:))
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)