Bloğuma hoşgeldiniz:))

Bu blokta hertelden birşeyler var...

3 Ekim 2010 Pazar

Bir resim daha...

Geçen akşam Tibet' e yaptığım kum midyeli makarna...Yemedi tabii:(((

Ahhh ah!!!

Şimdi şu yukarıdaki yazıların arka plan rengi neden öyle çıktı???:(((

Bu ilk bloğum...


Web Tasarım kursumun ikinci günü de geçti...Hocamızın verdiği ilk ödev, herkes kendine bir blog oluştursun...Deneye yanıla, araştırıp öğreneceğiz artık...Mesela bu yazıyı benim bu üçüncü yazışım. Birincide yanlışlıkla bütün yaptıklarımı sildim...İkincide arka plan rengi değişti nedense..bakacağız:))

İlk resmimi de ekledim gördüğünüz gibi:)))

Burası bizim çalışma masamızdan bir köşe. Tibet' in boya kalemleri hep orada durur. Çünkü O da, ben de çoklukla resim yapar dururuz:))


http://erartresimkursu.com/resim

Bu bağlantıdan birşeyler bakabilirsiniz:))