Bir evgezgininin maceraları
Bloğuma hoşgeldiniz:))
Bu blokta hertelden birşeyler var...
8 Ekim 2010 Cuma
evde küçük bir faaliyet...
Oğlum bademcik iltihabından rapor alıp evde kalınca her dakika bir faaliyet bulmak gerekti:))işte biri:))))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder