Bir evgezgininin maceraları
Bloğuma hoşgeldiniz:))
Bu blokta hertelden birşeyler var...
3 Ekim 2010 Pazar
Bir resim daha...
Geçen akşam Tibet' e yaptığım kum midyeli makarna...Yemedi tabii:(((
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder